audiokwaliteit N82

Themes, ringtones, wallpapers, screensaver en alles wat daar mee te maken heeft kan je hier kwijt.

audiokwaliteit N82

Berichtdoor FUBAR op di maart 17, 2009 10:19 am

Ik heb de N82 black speciaal aangeschaftt omdat volgens reviews het geluid zo goed zou zijn.. dat geldt dan misschien voor de speakers.. maar de kwaliteit via een stereo installatie of GOEDE headphones is ronduit shit! Jammer. Ik wou eigenlijk een vervanger voor mijn iPod waar van het schermpje niet meer verlicht, maar tot nu toe wint iedere kruidvat Mp3speler van de N82, tenminste over de stereo.
Het geluid is zacht, dun, ijl. En "luidheid aan" en "stereoverbreding" bij audio instellingen maakt het alleen maar slechter.. Probeer het zelf maar eens. zoek een nummer op je mp3speler, en het zelfde nummer op je N82 en trek de audiokabel er uit en plug het bij de ander weer in tijdens het spelen (het volume niet te hard a.u.b.).. Nokia N82: géén bas, bijna. vogelen met de equalizer scheelt ook weinig. Ben ik nou te veeleisend of zoiets? of heb ik een 'fout' toestel.. mijn vorige toestel D900i samsung had super audio.
FUBAR

Re: audiokwaliteit N82

Berichtdoor AppaWappa op za maart 21, 2009 12:27 pm

Ik weet denk ik wat je probleem is. Als het goed is converteer je je muziek met nokia music manager en dan 48 kbps, als dit het geval is klinkt het ronduit slecht op een stereo, dus als je dit inderdaad doet moet je het converteren naar minimaal 128 kbps. Ik heb dit probleem ook gehad en dit werkte prima.
AppaWappa

Berichtdoor FUBAR op do apr 02, 2009 8:04 am

ik werk met Apple computers . dus niet met Nokia music manager. voor Apple is er alleen 'Nokia Multimedia Transfer'. maar ik zal daar eens kijken of ik iets aan de instellingen kan veranderen. In ieder geval bedankt voor de tips
FUBAR

Berichtdoor nokian op do aug 20, 2009 12:29 pm

Je krijgt de geluidskwaliteit niet zo goed als via de radio e.d.

Ik heb de tip van AppaWappa ook gedaan en je hebt inderdaad beter geluid. Ook de laatste firmware (31.verzin de rest maar ;) )help ook.
nokian

Keer terug naar Personaliseer je Nokia N82