Speaker kapot ??

Denk jij een bug gevonden te hebben of is er iets mis met je toestel. Misschien is er wel iemand die het antwoord voor je weet. Hier kan je in ieder geval je probleem kwijt.

Speaker kapot ??

Berichtdoor Mohtje op za nov 01, 2008 9:07 pm

Hallo.

Zoals menig mede n82 gebruikers weten heeft een N82 aan de rechterzijde
2 speakers zitten. Wat ik me afvroeg, aangezien alleen uit de onderste speaker
geluid komt of de bovenste speaker er zit voor de sier of dat er ook daadwerkelijk geluid uit moet komen.

Dus ik heb gebeld met het Nokia Care Centrum en daaruit bleek dus dat alle 2 de speakers moeten werken.
Gelijk me telefoon via de HI Shop opgestuurd ter reparatie. Ik heb 'm vandaag weer terug gehad maar
wat blijkt tot mijn verbazing. ER KOMT ALLEEN NOG MAAR GELUID UIT DE ONDERSTE SPEAKER.

BEN IK NOUW GEAAK of hoort dit gewoon.. Hebben jullie ook dat er uit maar 1 speaker geluid komt ?

Alvast hartelijk bedankt voor de genomen moeite.

M.Abuzid
Mohtje

Re: Speaker kapot ??

Berichtdoor Admin op zo nov 02, 2008 11:37 am

Bij mij komt er ook uit de bovenste speaker geluid. Vraag mij of of ze je toestel wel gerepareert hebben of gewoon ongerepareert retour gezonden hebben.
Als je direct op het forum bent terecht gekomen dan zal je ook eens moeten kijken op mijn nieuwe weblog over Google.
Admin
Site Admin

Berichtdoor masterq op zo nov 02, 2008 4:37 pm

Ik zou even contact opnemen weer met hun Mohtje.
Want het is inderdaad kapot en ze moeten het maken ook :)
Nokia N82 black (hacked)
masterq

Berichtdoor Mohtje op di nov 04, 2008 7:33 pm

masterq schreef:Ik zou even contact opnemen weer met hun Mohtje.
Want het is inderdaad kapot en ze moeten het maken ook :)

Ik heb tenminste een goede bevestiging van beide heren.
hier kan ik verder mee.

hartelijk bedankt.

M.Abuzid
Mohtje

Berichtdoor b-mix op wo feb 03, 2010 10:06 pm

heb ik ook last van, ik heb 2 nokia n82, vind het een geweldig toestel, na 3kwart jaar ging het eerste toestel raar doen, niet meer trillen, geluid kapot t9 woordeboek elke maand leeg, ik laten opsturen, door vocht schaden is het niet gemaakt en kreeg hem in slechtere staat terug, scherm zwaar beschadigt, enz.
nu dacht ik slim te zijn om de zelfde op marktplaats terug te kopen, die bleek ook half te doen. heb hier bij de technische dienst (licht / audiovisueel bedrijf) van 2 telefoons 1 laten maken, heeft een tijd prima gewerkt, nu weer luidsprekertje stuk, zal wel weer los kontaktje zijn, maar het is elke keer wat, wel jammer voor zon goeie degelijke telefoon
b-mix

Keer terug naar Bugs en andere foutjes