Na de N82

Alles wat niets of iets met de Nokia N82 te maken heeft. Heb je persoonlijk problemen of wil je iets handigs of leuks delen dan kan dat hier.

Re: Na de N82

Berichtdoor Willem1 op di jun 22, 2010 2:10 pm

Ook heb mijn N82 al bijna twee jaar en kon weer eens gaan kijken naar een nieuwe abbo met toestel. Daar ik aan Symbian gewend ben heb ik eerst richting N97 mini gekeken. In een winkel dit toestel in mijn handen gehad en vervolgens een toestel met Android erop ... ik was gelijk verkocht.
Ik ben overgestapt naar de HTC Desire en dit gekoppeld aan een Vodafone abbo voor 2 jaar. Eerste jaar 14,75 p/m en tweede jaar 29,50 p/m. Gemiddeld dus 22,13 p/m voor 150 minuten bellen + sms + internet.
HTC Desire is een stuk moderner, snel, mooie interface en heel veel apps verkrijgbaar. Alleen de foto kwaliteit (+xenon flits) en de luidspreker kwaliteit waren bij de N82 beter.
Willem1

Berichtdoor Noutster op wo jun 23, 2010 12:51 pm

En ik twijfel nog steeds tussen de Desire van HTC en de X10 van Sony. HTC heeft qua hardware betere prestaties, maar de interface van Sony schijnt heel aardig te zijn (maar niet helemaal afgewerkt volgens sommigen?). Hoe zit 't nou met 't scherm van de HTC, is dat OK; amoled???

Edit:
Zojuist de Desire besteld. Ben dus weg hier, alhoewel ik m'n N82 wel zal houden; dual sim.

@Willem1; waarom 150? Als je het na rekent kom je met 200 goedkoper uit. Althans als ik gsmweb na ga, of elders goedkoper??
Noutster

Berichtdoor Willem1 op ma jun 28, 2010 8:45 am

Noutster schreef:@Willem1; waarom 150? Als je het na rekent kom je met 200 goedkoper uit. Althans als ik gsmweb na ga, of elders goedkoper??

Bij een tweejarig abbo krijg je bij 150min het toestel al gratis. 200min is dan weer duurder (zo'n 3,50 euro/mnd). Ik heb mijn mobile vie Studentmobiel, volgens mij even duur als gsmweb.
Willem1

Vorige

Keer terug naar Off-Topic hoek