Telfort

Alles vragen en opmerkingen aangaande providers. Het is niet de bedoeling hier zonder argumenten providers af te kraken!

Telfort

Berichtdoor Noutster op di jun 01, 2010 6:34 pm

Hallo,

Ik ben niet zover meer af van een nieuw abonnement. Nu zit ik te denken aan een abonnement bij Telfort, als het goed is hebben zij dezelfde dekking als KPN. Kan dus niet zo heel veel mis mee zijn.

Vraag me alleen af waar de prijsverschillen in zitten. Het viel me wel op dat smsen relatief duur is. Mijn vraag is dus wat de ervaringen zijn...

Ben trouwens van plan om dit keer een jaarabonnement te nemen en dan na een jaar over te stappen, terug naar Vodafone met een sim-only.

Bij voorbaat dank voor jullie ervaringen... (al is het dan niet zo druk meer op dit forum).

Gr. Noutster
Noutster

Re: Telfort

Berichtdoor JLFME op wo jun 02, 2010 7:17 am

Ik zit zelf bij kpn. De dekking is prima in orde.
vond dit op het net: telfort/kpn
Er staat: goedkoop bellen en internetten. Dus sms-en zal duurder zijn inderdaad ;)
JL (Nokia N82 Titanium, Firmware V30.0.019, 4GB SanDisk micro SDHC card)
JLFME

Berichtdoor Noutster op wo jun 02, 2010 12:41 pm

Dank je, goeie info.

Heb inmiddels een excel-sheetje gemaakt en ben erachter dat ik bij Hi voor ongeveer dezelfde prijs een abonnement heb dat beter bij mij past. Bovendien helpt shoppen, GSMweb is met het ene abonnement (Telfort) goedkoper en Belcompany met het andere (Hi).

Nog goeie tips voor een betrouwbare en goedkope online-shop...
Noutster

Berichtdoor JLFME op do jun 03, 2010 11:08 am

Nee, helaas geen tips van mijn zijde. Ik heb mijn abonnement rechtstreeks bij kpn afgesloten anderhalf jaar geleden. 2 jaar daarvoor bij gsmweb. Met beide geen problemen gehad.
JL (Nokia N82 Titanium, Firmware V30.0.019, 4GB SanDisk micro SDHC card)
JLFME

Keer terug naar Providers