Nokia internet radio

streaming en mobiele televisie welke je N82 uitbreiden met nieuws, films en andere bewegende beelden

Re: Nokia internet radio

Berichtdoor lionx op do apr 10, 2008 2:03 pm

Bedankt voor de URL van radio 538. ik zou graag meer zenders willen toevoegen die nu alleen via TUNIN.FM te beluistern zijn, bijvoorbeel juize.fm. Heb jij voor mij een URL voor diverse radio stations zoals die van radio 538??
lionx

Berichtdoor Gast op ma jun 02, 2008 11:40 pm

ik krijg het niet voor elkaar om radio 538 te luisteren via de internet radio, zou iemand uit kunnen leggen hoe dit werkt?
Gast

Berichtdoor Gast op zo jun 08, 2008 9:23 am

Ik krijg constant de melding connection timed out als ik probeer te zoeken naar radio zenders, terwijl ik ben verbonden met m'n eigen thuisnetwerk om te testen. Iemand een oplossing?
Gast

Berichtdoor Admin op ma jun 09, 2008 11:27 pm

Je moet verbonden zijn met een mobiel abonnement niet met je wifi. Bij mij wilde het toen ook pas werken.
Als je direct op het forum bent terecht gekomen dan zal je ook eens moeten kijken op mijn nieuwe weblog over Google.
Admin
Site Admin

Berichtdoor flippiehenkie op wo sep 23, 2009 9:38 am

Ik kan juist alleen via wifi luisteren. Wel jammer, heb nu een internetabonnent, maar hij ziet alleen lan-verbindingen bij toegangspunten. Zou ook graag onderweg radio kunnen luisteren. Iemand een idee?

Ik heb al geprobeerd om opnieuw te installeren, maar dan nog geeft hij tefort spot niet weer... :cry:
flippiehenkie

Berichtdoor JLFME op wo sep 23, 2009 12:59 pm

Je zou kunnen proberen om de instellingen van Telfort een keertje opnieuw te installeren. (maar mischien bedoelde je dat wel met "...geprobeerd om opnieuw te installeren...")
Want ik kan alles selecteren, zowel wifi als 3G accespoints. (kpn abbo)
JL (Nokia N82 Titanium, Firmware V30.0.019, 4GB SanDisk micro SDHC card)
JLFME

Berichtdoor flippiehenkie op wo sep 23, 2009 2:28 pm

Bedankt voor je reactie. Heb ik net ook geprobeerd, maar dan nog zie ik het niet. Ik bedoelde dat ik nokia internet radio opnieuw erop had gezet.
flippiehenkie

Vorige

Keer terug naar Streaming / Live TV